کد خبر : 1897321 | 04 فروردين 1402 ساعت 18:30 | 17.1K بازدید | 31 دیدگاه

احتمال محرومیت یک ساله از چمپیونزلیگ

پرونده بارسلونا زیر دست بازرسان سوئیسی یوفا

دو بازرس سوئیسی پرونده بارسلونا در مورد پرداخت‌‎های میلیونی به انریکز نگریرا را بررسی خواهند کرد و باید دید به چه نتیجه‌ای خواهند رسید.

پرونده بارسلونا زیر دست بازرسان سوئیسی یوفا

به گزارش "ورزش سه"، یوفا دیروز اعلام کرد که تحقیقاتی را برای روشن شدن موضوع پرداخت‌های بارسلونا به خوزه ماریا انریکز نگریرا، نایب رئیس سابق کمیته داوران اسپانیا، آغاز کرده است. اما چه کسی مسئول رسیدگی به این پرونده خواهد بود؟

یوفا به بارسلونا اعلام کرده است که دو بازرس سوئیسی به نام‌های ژان ساموئل لئوبا و میرجان کولر را برای تحقیق در مورد این پرونده انتخاب کرده است. یوفا قبلاً در پرونده بررسی پروژه سوپرلیگ در ماه می 2021 لئوبا را مامور کرده بود ولی سه هفته بعد و با شکست پروژه سوپرلیگ، رسیدگی به آن‌را به حالت تعلیق درآورد.

1835154

اکنون باید منتظر باشیم تا لئوبا و کولر تا پیش از پایان فصل، تحقیقات خود را به پایان برسانند. در این مرحله سه اتفاق ممکن است رخ دهد:

1- بایگانی شدن پرونده که به این معناست که هیچ عواقبی در سطح رقابت‌های اروپایی برای بارسلونا نخواهد داشت.

2- تشکیل پرونده انضباطی برای بارسلونا که به معنای پیدا شدن شواهد و مدارک کافی علیه بارسلوناست و به این ترتیب بارسا حداقل یک سال از حضور در لیگ قهرمانان محروم خواهد شد. بارسا طبعا به این حکم اعتراض خواهد کرد ولی در دادگاه CAS و در موارد مشابه، همواره فرجام‌خواهی باشگاه رد شده است.

3- ممکن است یوفا منتظر بماند تا روند رسیدگی به پرونده بارسا در اسپانیا به پایان برسد که در این صورت حکم نهایی یوفا به تعویق خواهد افتاد.

دیدگاه‌ها