کد خبر : 1869387 | 19 بهمن 1401 ساعت 21:20 | 92.8K بازدید | 252 دیدگاه

مصاحبه‌ای برای ایجاد تنش در رابطه مسی-بارسا

برادر مسی: قبل از لئو کسی بارسا را نمی‌شناخت!

برادر لیونل مسی درباره باشگاه بارسلونا و تاریخ آن اظهارنظری جنجالی کرده که به شدت خبرساز شده است.

برادر مسی: قبل از لئو کسی بارسا را نمی‌شناخت!

 به گزارش "ورزش سه"، ماتیاس مسی، برادر ستاره بزرگ آرژانتینی فوتبال لیونل مسی، در اظهارنظری عجیب درباره باشگاه سابق برادرش، بارسلونا، هواداران این باشگاه را به شدت عصبانی کرده است. او در یک مصاحبه از باشگاه کاتالان انتقاد کرد که قدر بزرگ‌ترین فوتبالیست تاریخ را نمی‌داند. اما صحبت‌های جنجالی او به این خلاصه نمی‌شد. ماتیاس مسی مدعی شد پیش از پیوستن لئو به بارسا کسی این باشگاه را نمی‌شناخت.

1799985

لیونل مسی دوران اوج فوتبالش را با پیراهن بارسا پشت سر گذاشت و با این تیم 10 بار قهرمان لالیگا شد، 4 بار جام قهرمانی چمپیونزلیگ را به دست آورد و البته تعداد زیادی افتخار انفرادی به دست آورد.

*قبل از لیونل مسی که کسی بارسا را نمی‌شناخت
ماتیاس مسی در مصاحبه جنجالی‌اش گفت:  بارسلونا به لطف مسی معروف شد. قبل از لئو کسی آن‌ها را نمی‌شناخت. کسی که به بارسلون رفته و موزه باشگاه را دیده باشد این را می‌داند که این موزه در واقع موزه مسی است".

این صحبت‌های برادر مسی در حالی مطرح شده که باشگاه بارسلونا تا کنون 26 بار قهرمان لالیگا شده که اکثر این قهرمانی‌ها پیش از پیوستن مسی به بلوگرانا به دست آمده است. پیش از پیوستن مسی به بارسا این باشگاه شاهد حضور اسطوره‌های متعددی بوده که از جمله آن‌ها می‌توان به یوهان کرویف، رونالدینیو، پپ گواردیولا، رونالد کومان و پاتریک کلایورت اشاره کرد.

1799966

پس با اینکه هیچکس نمی‌تواند بزرگی لیونل مسی را منکر شود و تاثیر فوق‌العاده او بر بارسا را نادیده بگیرد، اما این ادعای ماتیاس مسی که پیش از برادر او کسی بارسا را نمی‌شناخت دور از واقعیت و البته جنجالی است.

برادر لیونل مسی در این مصاحبه البته تاکید کرد که صحبت‌هایش نظر شخصی خود او است و نباید آن را نظر لئو یا دیگر اعضای خانواده دانست. او در ادامه مصاحبه‌اش با کانال Labajada10 حرف‌های تند دیگری هم درباره باشگاه کاتالان و مدیرانش مطرح کرد.

*اگر به بارسا برگردیم باید باشگاه را پاک‌سازی کنیم و لاپورتا را بیرون بیندازیم
ماتیاس مسی در بخش دیگری از صحبت‌هایش انتقادی تند از خوان لاپورتا، رئیس حال حاضر باشگاه، مطرح کرده و گفت: "ما به بارسا برنمی‌گردیم ولی اگر برگردیم باید باشگاه را پاک‌سازی کنیم. حتما باید خوان لاپورتا را بیرون بیندازیم. کسی که با آن همه کاری که مسی برای بارسا کرد قدرنش را ندانست."

1799986

*هواداران بارسا خائن هستند
ماتیاس در این مصاحبه انتقادهای تندی هم به هواداران بارسا وارد کرد و آن‌ها را خائن دانست. ماتیاس مسی گفت: "هواداران هم کمکی به لئو نکردند. آن‌ها باید اعتراض و راه‌پیمایی می‌کردند و می‌گفتند لاپورتا باید برود و مسی بماند. کاتالان‌ها خائن هستند. مادرم یک بار به لئو گفت آن‌ها مثل رونالدینیو جوابت را می‌دهند."

*تکرار دوباره ادعای جنجالی: تاریخ بارسا یعنی لئو مسی
وقتی یکی از مخاطبان برنامه روی خط رفته و صحبت‌های اولیه ماتیاس را تائید کرد و گفت مسی بوده که بارسا را مطرح کرده است، ماتیاس در پاسخ گفت: "بله درست است. کسی که به بارسا رفت و موزه بارسا را مال خود کرد لئو مسی است."

حالا همه در بارسلون منتظر پاسخ مدیران بارسا و به خصوص خوان لاپورتا به این مصاحبه جنجالی هستند. لاپورتا طبق برنامه قرار است فردا پنج‌شنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی شرکت کند و خیلی‌ها منتظرند واکنش او به این صحبت‌های برادر لیونل مسی را ببینند.

*واکنش خانواده لیونل مسی به صحبت‌های ماتیاس
روزنامه کاتالان اسپورت بلافاصله بعد از این مصاحبه جنجالی با نزدیکان لئو مسی تماس گرفت و نظر آن‌ها را درباره حرف‌های ماتیاس جویا شد. اسپورت از قول نزدیکان ستاره آرژانتینی نوشت: "نظر ماتیاس نظر شخصی او است. این حرف‌ها لزوما با نظرات لئو و دیگر اعضای خانواده او و نزدیکانش مطابقت ندارد."

دیدگاه‌ها