کد خبر : 1869260 | 19 بهمن 1401 ساعت 11:11 | 20.1K بازدید | 2 دیدگاه

جوری که جلوی استقلال بازی کردیم کار هر تیمی نیست

مجدمی: زیر دوش بودم لیدرها آمدند!

هافبک نفت مسجد‌سلیمان می‌گوید مشکلات مالی عدیده تمرکز را از آن‌ها گرفته است.

مجدمی: زیر دوش بودم لیدرها آمدند!

به گزارش “ورزش سه”، نفت مسجد‌سلیمان سه بر یک مغلوب استقلال شد. مسلم مجدمی در خصوص این بازی به خبرنگار ما گفت: از موقعی که آقا رضا سکان هدایت تیم را در دست گرفتند، تحولات زیادی در تیم ایجاد شده است و همه شاهد این موضوع هستند، البته مربیان قبلی هم تلاش خود را کردند و از آن‌ها تشکر می‌کنیم، به هر حال تفکر مربیان با یکدیگر متفاوت است.
ما در این بازی فوتبال بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم، در مقطعی از بازی توپ و میدان را در اختیار داشتم و چند موقعیت گلزنی نیز خلق کردیم، به نظرم قبل از دریافت گل دوم، می‌توانستیم بازی را به تساوی بکشانیم، یک پنالتی نیز به سود ما اعلام نشد. با وجود اینکه نتیجه این بازی را واگذار کردیم، اما عملکرد تیم بسیار خوب بود، ایجاد چند موقعیت گلزنی در ورزشگاه آزادی و مقابل استقلال کار سختی است و هر تیمی توانایی انجام آن را ندارد، به نظرم اگر کمی خوش‌شانس‌تر بودیم می‌توانستیم از این بازی امتیاز بگیریم. به هر حال این دیدار را با شکست به پایان رساندیم و باید به بازی‌های آینده فکر کنیم چرا که هر بازی حکم یک فینال را دارد.

این بازیکن در مورد ورود لیدرها به رختکن و تهدید بازیکنان توسط آن‌ها عنوان کرد: در آن لحظه زیر دوش بودم و دقیقا متوجه اتفاقات نشدم، اما فکر می‌کنم بحثی بین لیدرها و بازیکنان به وجود آمد که باعث ناراحتی بچه‌های تیم شد. حالا اینکه بازیکنان را تهدید کردند یا خیر، نمی‌دانم چون همان‌طور که گفته‌ام من داشتم دوش می‌گرفتم.

1799410

وی در رابطه با احتمال ماندن یا سقوط نفت مسجد‌سلیمان پیش از این شکست اظهار داشت: پس از آمدن آقا رضا سه بازی انجام دادیم، در دیدار مقابل هوادار مستحق برد بودیم، در مقابل پیکان نیز قبل از ده نفره شدن، سه موقعیت تک به تک با گلر داشتیم، در واقع در این دیدار نیز سزاوار برد بودیم، اما به خاطر بازی با یک یار کمتر از نتیحه تساوی رضایت داشتیم. بازی با استقلال هم چند موقعیت خلق کردیم، آقای داور یک پنالتی ما را سوت نزد، واقعا می‌توانستیم به گل برسیم. البته این را هم بگویم که هفته نوزدهم لیگ به پایان رسیده، اما دریافتی بازیکنان تنها سی درصد است، در حالی که الان باید تا ۶۰ درصد از قرارداد بازیکنان را پرداخت می‌کردند. واقعا بازیکنان در تامین مخارج روزمره خود هم دچار مشکل شدند. 
بدون تردید این مشکلات بر روی تمرکز بازیکنان تاثیر می‌گذارد. آقای شجاعی مدیر عامل باشگاه، در مواجهه با مشکلات تنها است. آقای شجاعی برای حل مشکلات بسیار زحمت می‌کشند، اما هیچ یک از مسئولان استانی به ایشان کمک نمی‌کنند. با توجه به بی‌تفاوتی مدیران استانی، احساس می‌کنم که آن‌ها دوست دارند تیم به لیگ یک سقوط کند. اگر واقعا تمایل و خواسته آقایان این است که نفت به دسته پایین‌تر سقوط کند، این را به ما هم اعلام کنند تا تکلیف خود را بدانیم.

مجدمی در خصوص بازی حساس و شش امتیازی تیمش برابر صنعت نفت آبادان اظهار داشت: امیدوارم بتوانیم سه امتیاز این بازی را کسب کنیم چون این یک بازی سرنوشت‌ساز محسوب می‌شود. صنعت نفت تیم سابقم است، اما من به تیمم تعهد دارم و با تمام توان بازی خواهم کرد. واقعا به سه امتیاز این بازی خیلی احتیاج داریم و به هر شکلی که شده باید برنده این دیدار باشیم. صنعت نفت هم وضعیت خوبی در جدول ندارد، من در این تیم رشد کردم و علاقه قلبی خودم  نسبت به تیم سابقم را کتمان نمی‌کنم. به هر حال من خوزستانی هستم و عِرق خاصی به تیم‌های این استان دارم. این هفته بازی سخت و تعیین کننده‌ای در پیش داریم. کاش باشگاه تدبیری در نظر می‌گرفت تا بچه‌ها با روحیه‌ای مناسب به مصاف صنعت نفت می‌رفتند. نتیجه این بازی شش امتیازی برای ادامه فصل بسیار تعیین کننده و سرنوشت‌ساز است.

دیدگاه‌ها